Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izraelski ambasador u Beogradu: Izrael u zapadnim medijima kao Jugoslavija 1999. godine

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 24 jul 2014 14:49
Nikola
Zakuvava se opasno...
Preporuke:
24
1
2 četvrtak, 24 jul 2014 14:59
možda njima, koji nisu navikli i ne trpe `kritike` tako izgleda, ali - nije ni blizu toga.... neka malo `premotaju film`....
Preporuke:
25
5
3 četvrtak, 24 jul 2014 15:05
Mystic
Dalo se primetiti da Nemačka i Turska imaju nešto da kažu jedni drugima već celu godinu. Namačka hoće da kaže SADu o korektnosti bez izuzetnosti. Erdogan ne priča sa Obamom, kao Sirija im izvisila, Kurdi gledaju u Ruse preko Kavkaza. Turska se prepucava sa Izraelom, Rusi hoće da prodaju Irancima S300, ...itd

Pucaju imperijalni atlantistički savezi po geoekonomskim šavovima - nema plena ! nema plate :(
Preporuke:
20
0
4 četvrtak, 24 jul 2014 15:09
Klasična zamjena teza
Klasična zamjena teza!I može li malo više o 50 medijskih manipulacija?!Vi ste eksperti u manipulacijama, pa znate za tih 50 metoda?!Drugi to ne znaju?
Preporuke:
22
15
5 četvrtak, 24 jul 2014 15:20
Radgost
Jes` bre.Zato što je "napala" sve države članice NATO i pride desetak država nečlanica.Ali,nadljudskom snagom i uz pomoć Boga,"napad" Srba je odbijen.Zar ne,Mošele(posrbljeno tepanje imenu Mozes)?
Preporuke:
9
4
6 četvrtak, 24 jul 2014 15:34
Sabajle
Izrael u zapadnim medijima onako kako je trebalo da budu predstavljeni siptari sa KiM 1999.
Preporuke:
27
5
7 četvrtak, 24 jul 2014 15:50
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Ne mogu da razmisljam zasto se Izrel ispravno prikazuje u zapadnim medijima, ali povlacenje paralele sa Srbijom iz 99-te je em neosnovano, em neukusno. Izrael i Srbija nemaju apsolutno nikakvih dodirnih tacaka.
Gospodo izraelci ako imate problem morate da kontaktirate koren problema, a to je Velika Britanija.
Preporuke:
15
9
8 četvrtak, 24 jul 2014 18:32
Nije i ne može biti isto
Da ne znamo da Amerikom rukovode vaši najmoćniji sunarodnici, još bismo vam i poverovali. Ali vi govorite laž. Amerika velenasilnica je sa Nemačkom kao prirepkom glavni kolovođa svekolikog zlostavljanja i kinjenja Srbije (i drugih pravdoljubivih zemaljskih naroda) ne samo tokom poslednjih desetleća, nego i tokom Drugog velikog rata, otkada je sa Britanijom izdala đenerala Dražu, i bombardovala od svih balkanskih naroda samo Srbe na najveće njihove verske praznike, i posle rata, kada je instalirala srboždera Ambroza-Tita da upravlja Srbima tokom svih narednih crnih godina. Krvnici i žrtve u istom kolu ne igraju, i 1999. i, pogotovu, danas kada njeni primitivni ambasadori kao eksponenti svoje centrale ne prestaju da ponižavaju neѕnaveni srpski narod i pljačkaju i obogaljuju njegovu državu, najsvetiju zemaljsku zadužbinu naših pravoslavnih predaka.
Preporuke:
27
4
9 četvrtak, 24 jul 2014 21:11
Ernan Kortes
Ne mislim da je tretman isti. Čitam dosta strane štampe i čini mi se da je tretman Izraela još i gori nago tretman Srbije 1999. godine. I to nije do juče, već je tako decenijama. Možemo samo da pogledamo našu štampu od 1970. pa naovamo. Da ti se kosa digne na glavi.
Inače, način na koji Palestinci vode "rat" protiv Izraela, isti je kao i Izetbegovićev protiv Srba iz Bosne; kopaju se podzemni tuneli, oružje se postavlja u bolnice, džamije, oko škola, pijaca itd, puca se i u svoj narod ako treba, a u prvi red se isturaju deca. Ko se ne seća šiptarskih demonstracija iz 1981. godine, kada su deca iz obdaništa izvedena u prve redove demonstranata? A posle, eto Izraelci nam ubijaju decu! Pa što dece ne sede kući nego gađaju vojsku kamenjem, dok im se herojski roditelji kriju po ulazima...
Preporuke:
11
7
10 četvrtak, 24 jul 2014 23:05
!!!
Bravo Kortez!
Preporuke:
7
6
11 četvrtak, 24 jul 2014 23:16
Dr Jela Bisic
Vec sam dosadia,pa da se ne ponavljam,samo mi nije nikako jasno:sta su Izraelski Jevreji navalili da nam objasnjavaju kako nas vole i uvek su nas voleli?Razumem ja da oni(sa pravom,moram da priznam)misle da bas i nismo mnogo pametni,ali kad ih kritikuju i najveci njihovi saveznici(SAD(Obama)Zapadnoevriopske zemlje itd)sta im je stalo da nas ubede kako su nam braca,saveznici(kada?) i sl?Jednostavno:sta cemo im mi?Sta su se na nas navrzli?Neka i poverujemo da je tako ksko kazu-sta to menja u stvari?Koji smo mi faktor?
Preporuke:
2
3
12 petak, 25 jul 2014 00:10
Dr Jela Bisic
Za Kortesa:Niste u pravu.Nas legitimitet,na teritorijama o kojima govorimo,nije poceo 46.,ili 48.,ili pocetkom 20.v.Kolonizacija Palestine,bez obzira kakva osecanja gaji kolonizator,je fakat,i o tome ne moze da se diskutuje.Postoje rezolucije UN,pocev od 181,pa i pre toga.Kolonijalna sila,Velika Britanija,naselila je Jevreje da bi stalno stvarala tenziju izmedju naseljenih Jevreja i Arapa koji su tu,do tada,ziveli.Jevreji su pristai na tu situaciju,ali su se otrgli Britanskoj kontroli.Dizanje u vazduh Hotela Kralj David,gde su vecina zrtava bili neduzni civili u Hotelu i na ulici ispred njega,jos uvek je(posle 66g. bliskoistocnog terorizma)najveca teroristicka akcija na Bliskom istoku sa nesto manje od 100 poginulih na licu mesta.Zato ste u pravu kad kazete da to"nije od juce,vec je tako decenijama":Ako ne racunamo decenije pre rata 48.-to je 66 g.Metod Palestinaca,Jevreja u Varsavskom getu,Bosanaca u ratu devedesetih,i svih drugih je isti:gradska gerila,oruzje nemocnih.Tu gerilu...
Preporuke:
2
3
13 petak, 25 jul 2014 00:14
@Dr Jela Bisic
Treba sada iskoristiti priliku i bliže sa Izraelcima sarađivati. I oni su izvikani kao i mi, način na koji ih zapad prikazuje je sličan. Jednostavno izoluju jednu stranu a drugu prvenstveno kao žrtvu pokazuju, kako već ovde neko reče i to decenijama. Bez obzira šta je Olbrajtova i kompanija njena radila zvaničan Izrael nije protiv nas prednjačijo(npr.Kosovo nije Izrael priznao) i on je ovisan i mora na svoje interese da pazi. Pogledajte Vučića koliko puta mora pred američkim ambasadorom da kaže da poštuje Ukrajinski teritorijalni integritet. Bar bi mi trebali za njih da pokažemo više razumevanje pošto slične muke smo delili i još uvek delimo. A što se tiče matrijalne koristi, bolje je da je nema jer je suosećaj iskreniji i trajniji među ljudima i na kraju jedna Njegoševa: "U dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci!"
Preporuke:
5
1
14 petak, 25 jul 2014 02:12
Dr Jela Bisic
Za@DrJela Bisic:na licnom planu nikada se nisam ponasala neprincipijelno,i mogu reci da je to skupo-ali se isplati. 1."Treba sada iskoristiti priliku..."Nije nikakva prilika.Nas je Izrael (jednom)izdao.Tacno se secam da se svako cudio zasto su toliko na strani muslimana u nasim ratovima 90ih.I u Bosni,i na KiM. 2. mozda su oni izvikani-ali za to ima razloga.A za nas nema.I nece ovo dugo trajati-zaboravice Zapad pobijenu decu,i ponovo ce trpeti Izrael.Sto se nama nece desiti.SAD su glavni finansijeri Izraela.Zemlje EU su zabranile uvoz proizvoda sa kibuca-zato sto su svi ti kibuci ilegalni po medjunarodnom pravu.I onda oni proizvode sa kibuca lepo prepakuju-i izvoze u Evropu. 3.Izrael nije ni od koga "ovisan" i ni na cije misljenje ne pazi,sto nije uvek lose.Izrael ne zavisi ni od SAD-ustvari SAD su kolonija Izraela. 4.PV je...Zato se i izvinjava.Castan covek,kad ga teraju nesto sto nece-ubije se.Nije zivot bez casti vazniji od casti bez zivota. Ukratko,posto su se pokazali,ne bas...
Preporuke:
0
1
15 petak, 25 jul 2014 02:19
Peter RV
Ovo Levijevo predstavlja jedan najdrskiji bezobrazluk.
Kad nam objasni zasto je Bendjamin Natanjahu aplaudirao bombardovanje Srbije, onda cemo ga udostojiti sa jednim odgovorom.
U medjuvremenu posmatramo aktove najveceg barbarizma koje njegova zemlja izvodi nad stanovnistvom Gaze- najveceg koncentracionog logora koji je ikad postojao.
Ovaj zlocin protiv covjecanstva se ne moze maskirati nikakvom pricom! Srbi nijesu Amerikanci.
Preporuke:
0
1
16 petak, 25 jul 2014 02:21
Dr Jela Bisic
...pouzdani-Izraelske Jevreje,odnosno njihovu drzavutreba zaboraviti kao potencijalnog saveznika,ikada,ubuduce. 5, nase mike su potpumo suprotne,ako mislite,npr,na KiM.Nama su Shiptari dosli(kako-da ne duzim pricu)kao sto su Jevreji dosli u Palestinu. 6.Ne vidim sta je lose da se Izraelskim Jevrejima kaze:niste u pravu.Ovo sto radite je ne samo ruzno-vec rusi vas ugled(i ugled svakoga ko vas brani)a nema nikakav pozitivan rezultat.Bas bih volela da mi(i)Vi odgovorite:kako mislite da umirite Arape,i zivite,zajedno sa njima(?)u Palestini?
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner